میز اداری یکی از واجب ترین و مهم ترین موارد در اداره و شرکت ها می باشد و به همین دلیل باید در خرید و سفارش آن به نکات بسیار ویژه ای توجه کرد.

میز اداری از جنس های مختلفی مثل شیشه، چوب، ام دی اف و… ساخته می شود که ام دی اف یکی از بهترین موارد در ساخت میز اداری می باشد. با ما در ادامه همراه باشید زیرا انواع میزاداری را به شما معرفی می کنیم و می گوییم درخرید آن باید به چه نکاتی توجه کنید.

میز اداری ام دی اف و مزایای آن

همانطور که بیان کردیم میز اداری یکی از مهم ترین موارد در اداره است به گونه ای که اگر نباشد هیچ یک از افراد نمی توانند به کارهای خود بپردازند. این وسیله ی پر کاربرد می تواند محلی برای قرار گرفتن کامپیوتر، لازم شخصی و لوازم مورد نیاز باشد بنابراین در انتخاب آن باید توجه ویژه ای داشت.

میز اداری ام دی اف دارای روکش های مختلفی است و همچنین مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارد از روکش های میز اداری ام دی اف ضد خش می توانیم به روکش مات و براق اشاره کنیم که هریک دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. خوب است بدانید با توجه به محیط می توانید رنگ میز اداری خود را با روکش های رنگی و جدید تغییر دهید و بر زیبایی میز و محیط بیافزایید.

میز اداری ام دی اف جدید و مناسب تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی محیط، بازدهی بیشتر پرسنل، مرتب جلوه کردن فضا، افزایش مشتری و ارباب رجوع، بالارفتن دقت کار و آرامش کارمندان و ارباب رجوع می شود.

معرفی انواع میز اداری

اگر محیط برای شما خسته کننده شده است پیشنهاد می کنیم به تعویض میز اداری بپردازید یا اگر می خواهید شرکت یا اداره ی خود را راه اندازی کنید باید بدانید یکی از واجب ترین موارد در افزایش دقت کارمندان، زیبایی محیط و… انتخاب میز اداری ام دی اف مناسب و جدید می باشد.

قبل از خرید باید بدانید میز ادارای به چند بخش تقسیم می شود و هریک دارای چه ویژگی هایی است تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

میز اداری دارای نوعی طراحی خاص می باشد تا پرسنل شما احساس خستگی نکنند و کار برای آن ها راحت باشد.

با توجه به اینکه اتاق مدیریت در شرکت حرف اول را می زند بنابراین انتخاب میز مدیریت مناسب و جدید بسیار مهم است. خوب است بدانید میز مدیریت دارای قسمت های جدا و ویژه ای نسبت به میز کارمندان می باشد. همچنین طراحی میز ام دی اف مدیریت مانند دیگر میزهای اداری باید متناسب با فضا و محیط باشد.

میز کارمندی ام دی اف دارای قسمت هایی مثل کشو برای نگه داری وسیله های مورد نیاز مانند اوراق و… می باشد. همچنین میز کارمندی باید دارای فضای دیگری برای قرار گرفتن رایانه باشد تا پرسنل بتوانند به راحتی به کارهای خود را انجام دهند.

اگر فضای اداره ی شما محدود است می توانید میز اداری انتخاب کنید که پرسنل شما بتوانند به صورت گروهی از آن استفاده کنند.

میز کنفرانس نیز جزء دیگر میزهای اداری قرار دارد و برای طراحی آن به صورت ام دی اف باید به موارد ویژه ای از قبیل تعداد افراد مورد نظر، فضا، رنگ و… توجه کنید.

میز منشی از دیگر موارد در اداره های می باشد بازدید و کارایی بسیار زیادی دارد. از ویژگی های آن باید به داشتن نظم دهند، شیک بودن، راحت بون، مقاومت و… اشاره کنیم.

میز پزیرایی ام دی اف برای اداره ها واجب است همانطور که از اسمش پیداست این نوع میز برای ارباب رجوع یا مهمانان ویژه در زمان مصاحبه یا انتظار می باشد. این میز کوچک بوده و دارای ارتفاع کمی است.

میز اداری برای کارگروهی بیشتر مناسب دپارتمان ها و شرکت هایی است که باید به صورت گروهی کارهای خود را انجام دهند.

میز اداری استاندارد دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

قبل از هرچیز باید بدانید که این وسیله ی پرکاربرد دارای جنس خوب و مقاوم می باشد و بهترین جنس برای ساخت میز اداری ام دی اف است که ضد خش بوده و دارای روکش های متنوعی است. همچنین قطعات ام دی اف به راحتی برش می خورند و شما می توانید هر طرحی را که می خواهید انتخاب کنید. میز اداری از جنس ام دی اف وزن کمتری نسبت به سایر جنس ها دارد بنابراین جابه جایی آن بسیار راحت می باشد.

علاوه بر جنس، ارتفاع میز اداری باید به گونه ای باشد که پرسنل در زمان کار احساس خستگی زیادی نداشته باشند. همچنین باید دارای قسمت های برای نگهداری وسایل مورد نظر باشد تا محیط کار نامرتب به نظر نرسد.

در خرید میز اداری ام دی اف به چه مواردی باید توجه کرد؟

قبل از هرچیز به بودجه ی خود توجه کنید چراکه تاثیر بسزایی در طراحی و کیفیت مورد نظر شما دارد سپس به جنس میز اداری توجه کنید که باید مقاوم و با دوام باشد و ام دی اف انتخاب خوبی است.

میز باید دارای ابعاد مناسب و استاندارد باشد تا افراد در حین کار احساس خستگی نداشته باشند.

رنگ و اندازه ی این وسیله باید متناسب با محیط بوده تا به زیبایی محیط بیافزاید. به نوع میز اداری که می خواهید توجه کنید به عنوان مثال میز مدیریت به هیچ عنوان مناسب استفاده به عنوان میزکارمندی نمی باشد و… . توجه به برند و شرکت سازنده نیز مهم است.

نیاز خود از میز اداری را فراموش نکنید به عنوان مثال اگر تنها با ارباب رجوع سر وکار دارید مدت زمان کمی پشت میز برای کارکردن می باشد باید به ظاهر میز برای جذب، توجه بیشتری داشته باشید. وزن میز اداری به دلیل جابه جایی مداوم باید کم باشد.

نوع و طراحی میز اداری، اندازه ی آن، نوع چوب ام دی اف و روکش، داشتن چند کشو، هزینه ی ساخت و حمل و نقل در قیمت میز اداری تاثیر زیادی دارند.

بهترین انتخاب در خرید میز اداری می تواند میز ام دی افی باشد که علاوه بر دارا بودن استانداردها و فاکتورهای مورد نظر شما مدرن و شیک باشد.