خریدپارتیشن اداریتک جداره

اگر احساس می کنید  که در خانه یا محل کار به فضای بیشتری نیاز دارید و برای ایجاد این فضا نیاز به تغییر دارید و در مقابل نه پولی برای جابه جایی یا خرید مکان دیگر را دارید و نه حوصله ای برای ریخت و پاش دیوار چینی، ما به شما استفاده از انواع پارتیشن مانند پارتیشن تک جداره یا پارتیشن دوجداره را پیشنهاد می کنیم.  اما قبل از اقدام به خرید و استفاده از پارتیشن های  اداری  بهتر است که اطلاعاتی در مورد انواع مختلف پارتیشن کسب کنید تا در نهایت انتخابی آگاهانه داشته باشید. یکی از انواع رایج پارتیشن، پارتیشن تک جداره است؛ برای آشنا شدن با این نوع پارتیشن با ما همراه شوید و که در انتها نمونه کارهای خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

پارتیشن تک جداره چیست؟

پارتیشن تک جداره، نوعی پارتیشن است که به منظور تبدیل فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی و… به  فضاهای کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پارتیشن تک جداره باعث میشود که یک فضاری بزرگ به فضاهای کوچکتر تقسیم شده و با ایجاد فضاهای جدید راندمان استفاده از آن مکان بیشتر شود.  استفاده از پارتیشن تک جداره می تواند به منظورهای متفاوتی در محیط کار یا منزل اعمال شود ؛ به عنوان مثال برای جدا کردن هال و پذیرایی از هم، برای ایجاد دو کلاس درس مختلف از یک کلاس، برای پنهان کردن بخش هایی از ساختمان از دید عموم، برای ساخت یک فضای بازی برای کودکان، برای تفکیک ورودی از بخش های دیگر ساختمان و… می توانید پارتیشن تک جداره مورد استفاده قرار دهید.

انواع و سبک های مختلفی از طرح های پارتیشن اداری ارائه می شوند که می تواند به زیبایی و کارایی دفتر شما کمک نماید. بنابراین وجود پارتیشن اداری در هنگام کار احساس خوبی به افراد می دهد.

از آنجایی که پارتیشن های اداری از عناصر مهم در محیط کار هستند، نوع پارتیشن باید با دقت بالایی انتخاب شود، تا بیشترین بهره را از آن ببرید. پارتیشن باید سبک مناسبی داشته باشد تا به خوبی با محیط هماهنگ شود. انتخاب پارتیشن اداری مهم است زیرا به عملکرد کاری کارمندان و همچنین سطح رضایت مشتریان کمک می کند.

پارتیشن های اداری در دونوع تک جداره و دوجداره ساخته می شوند.

نوع تک جداره پارتیشن برای استفاده در محیط های کاری بسیار پرکاربرد و محبوب است. پارتیشن های تک جداره در مقایسه با پارتیشن های دوجداره ضخامت و وزن کمتری دارند. این پارتیشن ها معمولا ضخامتی در حدود 7 سانتی متر دارند. در نتیجه حمل و جابه جایی پارتیشن های تک جداره راحت تر خواهد بود.

علاوه براین نوع تک جداره از پارتیشن اداری در مقایسه با پارتیشن های دوجداره قیمت مناسب تری دارد و انتخابی مقرون به صرفه است.

پارتیشن های تک جداره اداری به دلیل وزن کمتر به راحتی بدون نیاز به جدا نمودن اجزا جا به جا می شوند. پس بهترین نوع برای تقسیم بندی موقت فضا هستند. نصب آن ها نیز راحت، بدون دردسر و در زمان بسیار کوتاه انجام می شود.

برای جدا نمودن مسیر ورود و خروج نیز پارتیشن های تک جداره انتخاب خوبی هستند.

فقط تنها ایرادی که بر پارتیشن های اداری تک جداره وارد است. این نکته است که این پارتیشن های تک جداره در برابر صدا عایق نیستند. در اتاق های کنفرانس که می بایست در برابر صدا عایق باشند، استفاده از پارتیشن های دوجداره می تواند بهتر عمل کند.

برای ساخت پارتیشن تک جداره از چه موادی استفاده می شود؟

 برای ساخت پارتیشن تک جداره از مواد مختلف مانند ام دی اف، شیشه و آلومینیوم استفاده می شود و در این بین نیاز مشتری  ابعاد و ارتفاع آن  را تعیین می کند ؛ به عنوان مثال پارتیشن تک جداره را می توان به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و حتی تا سقف طراحی کرد اما توصیه ای که متخصصین پارتیشن بندی دارند این است که ارتفاع درب پارتیشن کمتر از دو متر نباشد.  معمولا در شرکت ها، صاحبان کسب و کار برای جداسازی وتقسیم بندی محیط های بزرگ به کوچک و بهره وری بیشتر از فضا از  پارتیشن تک جداره استفاده می کنند ما در ادامه با به نمایش گذاشتن نمونه کارهایمان برآنیم که بهترین محصولات خود را به شما عرضه کنیم. پارتیشن تک جداره به گونه ای طراحی می شوند که شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن پارتیشن برای شما نصب و محیط قابل استفاده شود.

مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره چیست؟

یکی از مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره دارا بودن  تنوع زیاد است و از طرفی دارای قیمت مناسبی می باشد و همین امر باعث شده که مورد توجه شرکت های بسیاری قرار بگیرد. پارتیشن های تک جداره  دارای استحکام به خصوصی می باشد.  استحکام پارتیشن تک جداره به دلیل استفاده از پروفیل‌های 4*4 می باشد  که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش به خصوص استفاده می‌شود و همین امر باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.

پارتیشن تک جداره از لحاظ جنس مورد استفاده دارای چه  انواعی می باشد؟

پارتیشن تک جداره  از لحاظ جنس های به کار برده شده  به پانل ام دی افی، شیشه ای یا آلومینیومی تقسیم میس شوند.

چرا باید نصاب پارتیشن باتجربه باشد؟

پارتیشن ام دی اف:

پارتیشن هایی که تنها از یک پانل تشکیل شده اند؛ عایق صدا و صوت نیستند. طراحی انواع مختلف پارتیشن تک جداره به گونه ای است که بتوان قفل و یراق روی این نوع پارتیشن نصب کرد. یکی از مدل های رایج پارتیشن تک جداره  پانل ام دی افی نوع  پانل ام دی افی ۱۶ میلیمتری آن است. نکته قابل توجه اینست که پارتیشن های تک جداره کلاً عایق صوت نیستند اما میزان نارسایی پارتیشن تک جداره ام دی اف نسبت به سایر مدل ها بیشتر است؛ علاوه بر این پارتیشن تک جداره ام دی اف تاثیر بسزایی در خلق یک فضای خصوصی و کاملاً پوشیده دارد. همچنین می توان با استفاده از  ابزار طراحی سطوح پارتیشن تک جداره پانل ام دی افی ، طراحی  زیبایی انجام داد و از این نوع پارتیشن هم برای دکوراتیو و هم تفکیک سازی محیط استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای:

یکی دیگر از انواع پارتیشن تک جداره، پارتیشن شیشه ۶ میلیمتری است. پارتیشن تک جداره شیشه ای هیچ تاثیری در پنهان سازی  یا جلوگیری از عبور صدا و حرارت ندارد و تنها برای مشخص کردن حد و حدود فضا مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در ورد پارتیشن شیشه ای حائز اهمیت است تاثیری گذاری در روشنایی و کاهش مصرف برق است.  از مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره، ایجاد نمایی مدرن و امروزی  و مقاومت علیه پوسیدگی و خوردگی توسط موریانه است.

سفارش پارتیشن اداری بر اساس دکوراسیون اماکن مختلف

پارتیشن تک جداره لترون :

پارتیشن تک جداره لترون به این صورت ساخته می شود که چوب نرم و یا ضایعات خرد شده و تراشه های کارخانه های چوب بری در کنار هم قرار می گیرند و لایه های چوب درست می کنند که به لترون معروف است. سایز خرده های چوب درلترون نسبت به ام دی اف بزرگ تر است به شکلی که با چشم دیده می شود اما در ام دی اف ذرات چوب با چشم دیده نمی شود. با توجه به اینکه ذرات ورق لترون درشت بوده و در سطح ایجاد پستی و بلندی می کند  به وسیله ماشین آلات و ابزار بسیار دقیق ساییده می شود.

پارتیشن تک جداره آلومینیومی :

پارتیشن تک جداره آلومینیومی، یکی دیگر از مدل های متداول پارتیشن تک جداره است. در ساخت پارتیشن تک جداره آلومینیومی  از ورقه آلومینیومی ۴ میلیمتری استفاده می شود. از مزیای استفاده از پارتیشن تک جداره آلومینیومی می توان به امکانپذیری حک لوگو است.

چرا بهتر است از پارتیشن اداری تک جداره استفاده کنیم؟

فضاهای کاری باز منجر به پرت شدن حواس کارمندان با چیزهای کوچک می شود، مانند صحبت کردن با افرادی که در اطراف آنها نشسته اند. در این شرایط از دست دادن زمان، در نتیجه اتلاف ساعات کار و کاهش سرعت کارایی را کاهش می دهد.

به دلیل وجود مشکلاتی از این قبیل، داشتن پارتیشن‌های اداری برای کمک به حل مشکلات ناشی از حواس‌پرتی بیرون و تسریع کار برای دکوراسیون داخلی اداری بسیار مهم است. علاوه بر این، پارتیشن های اداری به کارکنان حریم خصوصی و فضا می دهد.

پارتیشن اداری علاوه بر بالا بردن تمرکز کارکنان، می تواند به زیباسازی محیط اداری نیز کمک کند.

دیوارکشی با مصالح ساختمانی برای تقسیم بندی فضا با وجود پارتیشن های اداری دیگر استفاده چندانی ندارد.

تقسیم فضای کار با استفاده از مصالح و دیوارکشی علاوه بر سختی کار و زمان بر بودن، هزینه بیشتری را نیز تحمیل می کند. بنابراین انواع پارتیشن های اداری جایگزین روش های سنتی دیوارکشی با مصالح ساختمانی شده اند.

مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره چیست؟

از مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره نسبت به دوجداره ارزان بودن آن و سبک بودن است. سبک بودن این قابلیت را ایجاد می کند که بتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید. در پارتیشن های تک جداره امکان استفاده از قفل و یراق آلات برروی درب وجود داشته و به دلیل مات بودن شیشه ها در  پارتیشن  اداری تک جداره  می توانید لوگوی مورد نظر خود را روی آن حک کنید.

انواع پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن های تک جداره در انواع  و طرح های مختلف و با متریال های مختلف از جمله شیشه، آلومینیوم، ام دی اف یا تلفیقی از آن ها ساخته می شوند. این نوع پارتیشن در اندازه های مختلف کوتاه، بلند، نیمه بلند و حتی تا سقف طراحی می شوند. پارتیشن های اداری تک جداره به دلیل تنوع بالا می تواند هر سلیقه ای را به خود جذب کند.

پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع پارتیشن های تک جداره را می توان پارتیشن های تک جداره شیشه ای دانست.

پارتیشن های اداری تک جداره شیشه ای علاوه بر تقسیم فضای کاری، زیبایی خاصی را به محیط می بخشد. این نوع پارتیشن تک جداره فضایی مدرن و کارا را به ارمغان می آورد.

نوع پارتیشن تک جداره شیشه ای با فرم آلومینیومی نیز، از انواع زیبا و کاربردی آن است. این نوع پارتیشن مقرون به صرفه و زیبا است. 

نمونه کارهای پارتیشن تک جداره نیکان چوب