انواع میز کنفرانس

در مقالات قبلی با میزهای کنفرانس و ویژگی های آن ها آشنا شدید. در این مقاله می خواهیم انواع میز کنفرانس های موجود در بازار را مورد بررسی قرار داده و شما را با انواع میز کنفرانسهای موجود آشنا سازیم.

انواع میزهای کنفرانس

  • میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ایمیز کنفرانس های شیشه ای نیز به دلیل خاصیت شفاف بودن و این که از خود نور بازتاب می دهند، بسیار پر طرفدار شده اند. در انواع طرح ها و مدل های میز کنفرانس شیشه ای موجود در بازار، از پایه فلزی و استیل برای زیباتر نشان دادن این مدل میزها استفاده کرده اند. از این میزها می توان در فضاهایی استفاده کرد که در آن از رنگ تیره بیشتری استفاده شده است؛ زیرا تضاد ایجاد می کند و فضای اتاق را از حالت تیرگی و یکنواختی بیرون می آورد.

  • میز کنفرانس چوبی

میز کنفرانس چوبییکی از انواع محبوب و پر طرفدار است و اکثر مدیران میز چوبی را برای خرید انتخاب می کنند و این میزها را نشانه قدرت و ابهت خود و شرکتشات می دانند. در مدل های جدید میز کنفرانس چوبی ، از فلز و شیشه نیز استفاده کرده اند که باعث شده تا میز کنفرانس های چوبی شکل و شمایل جذاب تری پیدا کنند.

  • میز کنفرانس ام دی اف

میز ام دی افاز جمله مدل های زیبا و جذاب است که کیفیت و دوام بالایی دارند. در کل از جنس اما دی اف در دکوراسیون فضاهای مختلف استفاده زیادی می شود و استفاده از آن در فضاهای مختلف از جمله برای میزهای کنفرانس، یکی از نمونه های بارز استفاده از ام دی اف در صنایع مختلف است.

  • میز کنفرانس کلاسیک

میز کلاسیکبه دلیل سبک سلطنتی که در آن استفاده شده است، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین انواع میزهای کلاسیک شده اند. در تولید میزکنفرانس های کلاسیک از چوب استفاده می کنند و در طراحی آن نقش و نگارهای زیبایی را به کار می برند. در سه رنگ مشکی،سفید و رنگ چوب نیز در بازار موجود هستند. این مدل میزها به دلیل سبک سلطنتی که در آن ها به کار رفته است، بیشتر برای محیط و فضاهای بزرگ کاربرد دارند.

ارتفاع این میزها معمولا بین 70 تا 80 سانتی متر و طول آن ها نیز بین 140 تا 160 سانتی متر می باشد.

  • میز کنفرانس مدرن

میز مدرناز این نوع میزها معمولا برای برگزاری همایش و جلسات گروهی و تیمی و شرکت های بزرگ بازرگانی استفاده می کنند. ارتفاع استانداردی که برای این میزها در نظر گرفته شده، حداقل 75 سانتی متر است. شیک، سبک و با دوام بوده و می تواند انتخاب خوبی برای مدیران با سلیقه باشد.

  • میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانس یو شکلاز  انواع پر طرفدار  است. همان طور که در مقالات پیشین به آن اشاره شد، این میزها طوری ساخته می شوند که افراد پشت میز بتوانند ارتباط دوطرفه خود را حفظ کنند و بر فضا اشراف داشته باشند و مدل میزهای U شکل نیز دقیقا همین ویژگی را داراست و طرح های بسیار متنوعی از آن در بازار وجود دارد و شما بنا بر سلیقه خود می توانید یکی از میزها را انتخاب و خریداری کنید.

  • میز کنفرانس گرد

میز کنفرانس گرد این مدل میزها دایره ای شکل هستند و همه افراد را گرد هم می آورد و به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای برگزاری جلسات همفکری باشد. در ابعاد و اندازه های مختلف از کوچک تا بزرگ طراحی شده اند تا مشتری بنا بر نوع نیاز خود بتواند انتخاب بهتری داشته باشد. همچنین انواع مختلفی از انواع میز کنفرانس های گرد در بازار وجود دارد که عبارتند از: میز گرد ام دی اف، میز گزد چوبی، میز گرد پایه فلزی و…

  • میز کنفرانس ترکیبی
  • میز کنفرانس آلومینیومی

سخن پایانی…

در این مقاله با انواع میزهای کنفرانس آشنا شدید. شما مدیران عزیز با توجه به نوع سلیقه و نوع فضا  و با توجه به نکات گفته شده در مقالات قبل درباره خرید میزهای کنفرانس، می توانید یکی از انواع این میزهای کنفرانس را انتخاب و خریداری کنید. برای سفارش و خرید آنلاین میزهای کنفرانس می توانید به سایت نیکان چوب مراجعه کرده و بعد از انتخاب مدل مورد نظر خود، اقدام به ثبت سفارش کلای خود نمایید تا میز کنفراس خود را در اسرع وقت و با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

در صورتی که مدل های نام برده شده جزو مدل مورد نظر و مطابق با سلیقه شما نیست می توانید، امکان سفارشی سازی این نوع میزها نیز وجود دارد و شما می توانید متناسب با نوع دکوراسیون و فضایی که در اختیار دارید، میز مدنظر خود را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید : عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن اداری

 

 

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.