بهترین رنگ کابینت ممبران بر چه اساسی انتخاب می شود؟؟؟

بهترین رنگ کابینت ممبران بر چه اساسی انتخاب می شود؟

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم درباره ی بهترین رنگ کابینت ممبران است، با ما همراه باشید.

در گذشته برای نظم دهی به آشپزخانه از کابینت های فلزی استفاده می شد که هم زیبایی چندانی نداشت و هم این که امکان زنگ زدگی داشتند، با گذشت زمان نوعی چوب جدید به بازار وارد شد که ام دی اف نام داشت و جایگزین بسیار مناسبی برای کابینت های فلزی به شمار می رفت، این چوب استفاده های مختلفی داشت به گونه ای که برای ساخت کمد دیواری، جاکفشی، میز تحریر، کمد و… به کار برده می شد. ام دی اف ها را در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف تولید می کنند که یکی از آن ها ممبران است، در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های کابینت ممبران

هر کابینتی با توجه به نوع و جنس چوب آن ویژگی های مختص به خود را دارد، کابینت ممبران نیز از این قاعده مستثنا نیست، مهم ترین ویژگی هایی که این نوع کابینت را از سایرین متمایز می کند به شرح زیر است:

  • اگر به طرح های کلاسیک علاقه دارید کابینت ممبران بهترین گزینه است چرا که علاوه بر رنگ ها متفاوت طرح های کلاسیک بی نظیری نیز دارد، ویژگی خاصی که باعث تمایز ممبران از سایر کابینت ها شده این است که برای ساخت آن هم می توان از چوب ام دی اف و هم چوب طبیعی استفاده کرد.
  • کابینت های ممبران دارای روکشی از جنس پی وی سی هستند که باعث بالا رفتن مقاومت آن ها در برابر رطوبت خواهند شد، همین موضوع باعث می شود که کابینت در صورت قرار گرفتن در معرض گرما تغییر رنگ نداشته باشد.
  • کابینت ممبران با توجه به مقاومت و استحکام بالا، این قابلیت را دارد که با دستگاه سی ان سی روی آن برش کاری انجام شود، پس از برش کاری روکشی از نوع پی وی سی ضد آب روی آن کشیده می شود که به کابینت وکیوم معروف است.

ویژگی های کابینت ممبران

بهترین رنگ کابینت ممبران کدام است؟

مبحث رنگ یکی از مباحث سلیقه ای است که نمی توان یک مورد دقیق را ذکر کرد، بدون شک هر آن چه که بیش از سایر نمونه های مشابه مورد استقبال عموم قرار گیرد بدین معناست که از محبوبیت بیشتری برخوردار است، در این میان بهترین رنگ کابینت ممبران که می توان نام برد سفید و رنگ های روشن متمایل به سفید است، انتخاب این رنگ مزیت هایی به همراه دارد به طور مثال رنگ های روشن باعث می شوند تا محیط بزرگتر از حد معمول نشان داده شود، اشخاصی که آشپزخانه ی کوچکی دارند بهتر است از رنگ سفید استفاده کنند.

استفاده از کابینت ممبران چه مزیت هایی به همراه دارد؟

کابینت ممبران با داشتن سابقه بسیار کم در بازار لوازم خانگی،محبوبیت زیادی پیدا کرده است به این خاطر مزایای زیادی است که  از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل این که برای ساخت آن هم می توان از چوب طبیعی استفاده کرد و هم از چوب ام دی اف، تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند.
  • مشتری می تواند هر نوع حکاکی که دوست دارد سفارش دهد تا روی کابینت اجرا کنند.
  • همانطور که گفتیم کابینت های ممبران دارای روکش پی وی سی هستند، این روکش مانند نوعی محافظ عمل کرده علاوه بر آن نظافت را راحت تر می کند.
  • هزینه های جانبی که برای این نوع کابینت ها صرف می شود، بسیار کم است.

بهترین رنگ کابینت ممبران کدام است؟

استفاده از کابینت های ممبران مستلزم رعایت چه نکاتی است؟

کابینت های ممبران در واقع در دو مرحله ساخته می شوند یک مرحله مربوط به برش و حکاکی چوب و مرحله دیگر چسباندن روکش پی وی سی است، از این موضوع می توان نتیجه گرفت که کابینت های ممبران تا چه میزان حساسیت و ظرافت دارند پس شخصی که قصد دارد از آن ها برای دکوراسیون آشپزخانه خود به کار ببرد باید به نکات زیر توجه کند.

  • روکش پی وی سی باید به درستی به کار برده شود به نحوی که هیچگونه حبابی زیر آن وجود نداشته باشید زیرا هم از زیبایی کار کاسته می شود و هم این که ممکن است روکش کنده شود، پس هنگام انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران به این موضوع دقت کنید.
  • پس از نصب و اجرا باید به خوبی از آن ها محافظت کنید تا روکش ها جدا نشوند یا آسیب نبینند.
  • سعی کنید کابینت ها در معرض نور مستقیم آفتاب نباشند چرا که تغییر رنگ می دهند.
  • توصیه می کنیم پس از انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران، طرحی را انتخاب کنید که ظرافت زیادی نداشته باشد چرا که به خوبی وکیوم نخواهند شد.
  • توصیه می کنیم حتما پیش از این که برای انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران اقدام کنید از چند نصاب مشورت بگیرید و از آن ها بخواهید حتما به شما نمونه کار نشان دهند زیرا اجرای کابینت ممبران نیازمند مهارت خاصی است.
  • می توانید نمونه های تولیدی متخصصین ما را در پروژه های ارائه شده مشاهده فرمایید.

چه عواملی در قیمت رنگ کابینت ممبران  تاثیر گذار است؟

این نوع از کابینت ها به دلیل تنوع بالایی که دارند قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت به همین دلیل نمی توان مبلغ دقیقی را ذکر کرد، بهترین راه برای این که از قیمت آن مطلع شوید این است که به سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید. از جمله مواردی که روی قیمت ها تاثیر مستقیم دارد به شرح زیر است:

  • متراژ کابینت

قیمت تمامی کابینت های ام دی اف و ممبران بر اساس متراژ حساب می شود، هر چه متراژ آشپزخانه شما بیشتر باشد طبیعتا هزینه ی بیشتری به همراه خواهد داشت.

  • نوع ممبران انتخابی

اینکه شما چه نوع ممبرانی با چه نوع چوبی انتخاب می کنید می تواند کاملا در هزینه ها تفاوت ایجاد کند، بدون شک چوب های طبیعی قیمت بالاتری به نسبت چوب ام دی اف دارند، علاوه بر آن کیفیت چوب با قیمت آن رابطه مستقیم دارد.

  • نوع طرح انتخاب شده

طرحی که شما برای حکاکی انتخاب می کنید هم می تواند عامل دیگری برای تعیین قیمت ها باشد، طرح هایی که زمان بر هستند هزینه ی بیشتری برای مشتری به همراه دارند.

  • دستمزد نصاب

علاوه بر تمامی هزینه هایی که باید برای خرید چوب مورد نظر و طرح آن صرف کنید، هزینه ی نصاب نیز باید در نظر بگیرید.

 

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاس گذاریم.

1/5 - (1 امتیاز)

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.