موارد مهم در انتخاب و خرید انواع کمدهای اداری

در مقالات پیشین با انواع کمدهای اداری و خصوصیات آن ها آشنا شدید. در این مقاله می خواهیم شما را در مورد نکات مهم و قابل توجه در هنگام خرید انواع کمدهای اداری راهنمایی کنیم. تا انتهای مقاله همراه بمانید.

موارد مهم در انتخاب و خرید انواع کمدهای اداری

جنس به کار رفته در ساخت کمدهای اداری

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، نوع جنس و مواد به کار رفته در کمد های اداری است. شما می توانید با توجه به خصوصیات مکانی که می خواهید کمد اداری مورد نظر خود را در آن جا قرار دهید، کمد را انتخاب کنید. به طور مثال، اگر در محل کار شما انواع مبلمان های اداری قرار دارد، می توانید از کمدهای MDF چوبی استفاده کنید آن را برای خریدن انتخاب کنید و دکوراسیون زیباتری به محل کارتان ببخشید.

توجه به نوع حمل و نقل و قابلیت جابه جایی کمد

دومین نکته ای که در خرید انواع کمدهای اداری باید مورد توجه قرار دهید، مدنظر قرار دادن سنگینی و یا سبک بودن کمد است. کمدهای فلزی از سایر انواع کمدهای اداری سنگین تر هستند و اگر احتمال می دهید که در حمل و نقل کمدها دچار مشکل می شوید می توانید از انتخاب و خرید این نوع کمدها صرف نظر کنید و یا اگر قصد خرید آن را دارید می توانید در هنگام سفرش این نوع کمدها به تکنسین ها توصیه کنید که حتما در زیر این کمدها از چرخ استفاده شود تا در صورت حمل و نقل احتمالی آن دچار مشکل نشوید.

اگر به دنبال یک کمد اداری محکم و بادوام هستید، می توانید نوع فلزی آن را انتخاب کنید.

توجه به سایز کمد در هنگام خرید انواع کمدهای اداری

بعد از مد نظر قرار دادن نوع جنس و متریال به کار رفته در هنگام خرید، توجه به اندازه کمد می تواند از جمله نکات مهم و حائز اهمیت در هنگام سفارش و خرید انواع کمدهای اداری می باشد. شما مدیران عزیز باید به این نکته توجه داشته باشید که باید با توجه به سایز و ابعاد اسناد و پرونده و یا وسایلی که می خواهید در داخل کمد اداری خود جای دهید، کمد مورد نظر را انتخاب کنید. اگر مدیر یک شرکت تجاری کوچک هستید و نیازی ندارید تعداد زیادی اسناد و مدارک در کمدهای خود نگه داری کنید، به شما توصیه می کنم کمدهایی را برای خرید انتخاب کنید که یک و یا نهایت دو کشو بیشتر نداشته باشند.

اگر مدیر یک بخش و یا اداراه ای هستید که در آن نوسانات پرونده ای و کاغذی بالاست و این مورد شما را دچار سرگردانی کرده است، می توانید برای نگه داری اسناد و پرونده های موردنیاز خود از  کمدهای تشکیل پرونده مدولار استفاده کنید که دارای تعداد زیادی قفسه برای نگه داری اسناد شماست و برای نگه داری پرونده های اداری به اندازه کافی ظرفیت دارد.

توجه به عمق کمد در هنگام خرید انواع کمدهای اداری

شما علاوه بر در نظر گرفتن سایز و اندازه کمد باید به تناسب تعداد پرونده ها و اسنادی که می خواهید نگه داری کنید، به این نکته مهم نیز حتما توجه داشته باشید و آن را از قلم نیندازید. اگر می خواهید حجم زیادی از پرونده و اسناد و مدارک مهم را در داخل کمد جای دهید، باید آن دسته از کمدهایی را انتخاب کنید که میزان عمق بیشتری داشته باشند.

توجه به ایمنی

اگر امنیت محل کارتان بسیار برایتان حائز اهمیت است و یا امکان آتش سوزی در اداره و یا محل کار خود را می دهید، در هنگام خرید انواع کمدهای اداری می توانید ویژگی ضد حریق بودن آن را نیز مدنظر خود قرار دهید.

یک مزیتی که استفاده از کمدهای اداری ضد حریق دارد این است که در هنگام بروز آتش سوزی ناگهانی ، شما دیگر از این بابت نگرانی نخواهید داشت که ممکن است تمام اسناد و مدارک مهم شما در آتش سوزی از بین بروند و نابود شوند؛ اما در قبال ایمنی بیشتر باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت کید که با توجه به هزینه احتمالی که بروز آتش سوزی بر روی دستتان بگذارد و شما را تا خر خرره زیر خرج و وام بدهی فروببرد، ارزش آن را دارد و به نوعی صرفه جویی در هزینه به حساب می آید.

کلام آخر

در این مقاله با نکات مهم در هنگام خرید انواع کمدهای اداری آشنا شدید. با به کارگیری نکات و موارد گفته شده در مقاله خواهید توانست خریدی رضایت بخش و مقرون به صرفه تری داشته باشید و خودتان را از خرج های اضافی نجات دهید.

برای خرید آنلاین انواع کمدهای اداری می توانید به سایت نیکان چوب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آشنایی بیشتر : انواع میزهای اداری

 

 

 

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.