پارتیشن بندی از نوع قابل تخریب

انواع پارتیشن اداری بر چه اساس طراحی و تولید می شوند؟

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی پارتیشن های اداری بپردازیم. بیشتر افرادی که در ادارات کار میکنند، برای جاگذاری مدارک و پرونده های خود به مشکل برمیخورند. برای حل این مشکل برخی از افراد از شیوه پارتیشن بندی محل کار خود استفاده میکنند. با پارتیشن بندی اداری شما میتوانید، به راحتی فضای بیشتری را برای خود ایجاد کنید. پارتیشن بندی به روش های مختلفی انجام میشود. هرکدام از روش های پارتیشن بندی مزایا و معایب خاص خود را دارند. اگر شما هم می خواهید دفتر کار خود را تقسیم بندی کنید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را با انواع پارتیشن اداری آشنا سازیم.

انواع پارتیشن اداری بر چه اساس طراحی و تولید می شوند؟

پارتیشن بندی از نوع شیشه

دیوار های شیشه ای نمونه ای خاص و منحصر به فرد از روش های تقسیم بندی هستند که امروزه بیشتر ادارات برای بهتر دیده شدن نشان تجاری شرکت خود از این روش پارتیشن بندی استفاده میکنند. با انتخاب این روش فرد میتواند در طول روز از نور طبیعی هم بهره مند شود. اداراتی که پارتیشن بندی خود را با شیشه انجام داده اند، کمتر سرو صدا میشنوند، چراکه پارتیشن بندی شیشه ایی مانع عبور صدا میشود. امروزه بیشتر شرکت هایی که پارتیشن بندی را انجام میدهند، برای حفظ حریم خصوصی مشتریان خود از پرده های مخصوص استفاده میکنند. البته با انتخاب شیشه هایی که دارای طرح هستند، دیگر شما احتیاجی به پرده ندارید. قیمت این نوع از انواع پارتیشن اداری بستگی به عواملی مثل نوع قابی استفاده شده، جنس شیشه و سفارش های اضافی مشتری دارد. یکی از مزیت های خوب این نوع از پارتیشن بندی، نصب سریع آن است و همچنین می توان از برای نمونه های تکجداره و دو جداره نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

پارتیشن بندی از نوع صوتی

پزشک هایی که محل طبابت آن ها کوچک میباشد، و سرو صدای زیاد اجازه نمیدهد، کارشان را به درستی انجام دهند. میتوانند با استفاده از روش پارتیشن بندی به راحتی هم فضای بیشتری را برای خود ایجاد کنند، هم سر صدا های اضافی را کمتر کنند، و با کمال آرامش به معاینه بیماران خود بپردازند. پارتیشن بندی های دوجداره ایی که امروزه انجام میشود، سرو صدا را تا حد زیادی کاهش میدهد. در زمان مشاوره با متخصصان زمینه پارتیشن بندی اداری میتوانید، به آن ها بگویید، که پارتیشن بندی شما را از نوع عایق صوتی کار بگذارند. با استفاده از درب های دوجداره که عایق صدا است، در پارتیشن بندی محل کار خود شما سرو صدا را کمتر میکنید و یا به صفر می رسانید. البته این پارتیشن بندی قیمت بیشتری دارد، نسبت به دیگر روش های پارتیشن بندی، که البته ارزش آن را دارد.

پارتیشن بندی از نوع قابل تخریب

در برخی از اردارات بیشتر پارتیشن بندی ها قابلیت تعویض را ندارند و یا تعویض آنها بسیار سخت میباشد. شما میتوانید با نصب پارتیشن بندی های قابل تخریب به راحتی پارتیشن بندی های اداری خود را در زمان کمی تعویض کنید. این نوع از پارتیشن بندی علاوه بر زیبایی، انعطاف پذیری بالایی هم دارد. یکی از مزیت های خوب این مدل از پارتیشن بندی جابه جایی آن است. فرد میتواند با تغییر مکان دفتر کار خود پارتیشن بندی های خود را به دفتر کار جدید منتقل کند. پارتیشن بندی های قابل تخریب و جابه جایی بر روی غلتک هایی ساخته میشوند. البته این نوع از پارتیشن بندی نمیتواند مناسب افرادی باشد که میخواهند، دفتر کارشان سرو صدا نداشته باشد.

پارتیشن بندی با استفاده از دیوارهای آکاردئونی

دیوارهای آکاردئونی یکی دیگر از پارتیشن بندی های قابل حملی میباشد، که افراد میتوانند برای تقسیم بندی و افزایش فضای محل کار خود استفاده کنند. این نوع از پارتیشن بندی فضای کاری یا ادارات را به طور کامل محصور میکند. فرد میتواند برای مرتب کردن و یا جمع کردن این مدل از پارتیشن بندی از پانل ها استفاده کند. فرد حتی میتواند با استفاده از این پانل ها تنظیم های مختلفی را بر روی پارتیشن بندی محل کار خود انجام دهد.

 پارتیشن بندی های اداری تا سقف

 پارتیشن بندی های اداری تا سقف

مکان های اداری که بزرگ میباشند، بیشتر از این نوع پارتیشن بندی استفاده میکنند. بیشتر ادارات بزرگ از این نوع پارتیشن بندی برای تقسیم مکان به دفاتر کوچکتر استفاده میکنند. این پارتیشن بندی همانطور که از نامش پیداست تا سقف ادامه دارد. البته در این پارتیشن بندی کارکنان یک اداره به طور کامل محصور نمی شوند. امکان دید در این مدل از پارتیشن بندی برای کارکنان موجود است. کارکنان اداره میتوانند، به راحتی مکان پارتیشن بندی اداره را تغییر دهند. جنس این مدل از پارتیشن ها بیشتر فلز میباشد. قاب هایی که در این پارتیشن بندی استفاده میشود از جنس پارچه است. اگر نمیخواهید پارتیشنن بندی های خود را با تغییر محل کارتان تعویض کنید، انتخاب این محصول یک انتخاب به جا است، چراکه پارتیشن بندی های اداری که تا سقف هستند، قابلیت جا به جایی را دارند.

 مزیت استفاده از انواع پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن بندی مکان های اداری مزیت های فراوانی دارد. از جمله آنها حفظ حریم خصوصی کارمند در هنگام کاراست. با پارتیشن بندی فضای کار، کارمند میتواند به راحتی کارهای خود را انجام دهد. پارتیشن بندی محل کار معمولا زمان زیادی نمیخواهد. برای پارتیشن بندی محل کار خود احتیاجی به رنگ آمیزی ندارید. یکی از مزیت های خوب این روش این است که فرد میتواند با توجه به میزان درآمد خود پارتیشن بندی را انجام دهد، چرا که هرکدام از مدل های پارتیشن بندی قیمت های خاص خود را دارند.

 در زمان پارتیشن بندی ادارات باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

بیشتر مردم فکر میکنند، انتخاب پارتیشن بندی برای یک محل کار ساده ایی است، در واقع اینگونه نیست. شما باید برای انتخاب پارتیشن بندی نکاتی را رعایت کنید، تا بعدها دچار مشکل نشوبد. یکی از عواملی که باعث میشود، مشتری به کار شما علاقه پیدا کند، محل کار شما و زیبایی آن است. ما در این بخش نکاتی را برای شما آماده کرده ایم که باید در انتخاب پارتیشن بندی رعایت کنید؛ این نکات بدین شرح هستند:

در زمان پارتیشن بندی ادارات باید چه نکاتی را رعایت کرد؟ 

 

  1. قابلیت تعویض پارتیشن بندی یکی از نکاتی میباشد، که شما باید در هنگام انتخاب پارتیشن رعایت کنید. چرا که این پارتیشن ها را شما میتوانید به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید، یا تنظیمات آن را در صورت نیاز تغییر دهید.
  2. اگر میخواهید یک پارتیشن را در مدت زمان طولانی تعویض نکنید، باید در هنگام انتخاب پارتیشن ماندگاری آن را مدنظر داشته باشید. البته اگر محل کار شما به گونه ایی میباشد، که افراد زیادی رفت آمد دارند، بازهم باید ماندگاری و طول عمر را مدنظر داشته باشید.
  3. اگر محل کار شما کوچک است باید در هنگام انتخاب پارتیشن، موردی را انتخاب کنید، که فضای محل کار شما را به حداکثر می رساند.
  4. یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید، این است که پارتیشن انتخاب شده قابلیت شستشو را داشته باشد. البته اگر شما عادت دارید در محل کار خود پنجره را باز بگذارید، بایدارتیشنی را انتخاب کنید که در مقابل خاک مقاوم باشد.
  5. یکی از نکاتی که باید در هنگام انتخاب پارتیشن بندی اداری رعایت کنید، جذابیت آن پارتیشن است. اگر پارتیشنی که انتخاب کرده اید، جذاب باشد، حال و هوای کارمندان هم بهتر میشود و مشتری های بیشتری هم جذب کار شما میشوند.
  6. قیمت هم یکی از نکات مهم در انتخاب پارتیشن بندی است. اگر که شما محصولی ارزان تر را انتخاب کنید، کارایی آن محصول کم تر است. پس سعی کنید قیمت را جایگزین، کیفیت یک محصول نکنید.

خدمات نیکان چوب را میتوانید از این صفحه مشاهده نمائید.

 

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.