در مقالات پیشین ، در مورد انواع طرح های پارتیشن اداری که پارتیشن شیشه ای هم جزو آن بود، توضیحاتی به شما ارائه کردیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع پارتیشن های شیسه ای موجود در بازار آشنا کنیم. تا پایان مقاله همراه بمانید.

پارتیشن های شیشه ای لمینت

انواع پارتیشن های شیشه های موجود در بازار

 

  • پارتیشن های شیشه ای لمینت

پارتیشن شیشه ای لمینت به نوعی از پارتیشن می گویند که در آن از شیشه های نشکن و ضدگلوله استفاده می شود و در برابر انواع ضربات می توانند از خود مقاومت نشان دهند که این به خاطر استفاده از لایه پلیمری در شیشه های این نوع پارتیشن هاست. این نوع شیشه ها در صورت شکستن، حالت مویینگی پیدا می کنند و به اطراف پخش نمی شوند. جهت آشنایی با بهترین ویژگی های نصاب پارتیشن حرفه ای و با تجربه می توانید به لینک مقاله آن مراجعه نمایید.

  • پارتیشن های شیشه ای متحرک

پارتیشن های شیشه ای متحرکپارتیشن شیشه ای متحرک که به آن پارتیشن های شیسه ای ریلی نیز می گویند، دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است. این نوع پارتیشن ها، قابلیت همان طور که از نام آن مشخص است، قابلیت جابه جایی و حرکت دارند و برای مکان هایی که قصد دارید آن جا را به طور موقت به دو بخش تقسیم کنید، مناسب هستند و بیشتر به دو شکل آکاردئونی و پانلی از آن ها استفاده می کنند. این پارتیشن ها برای ساختن فضاهای کوچک در فضاهای بزرگی مانند محیط های تجاری بسیار مناسب هستند.

  • پارتیشن  فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دارهمان طور که از نام آن مشخص است، این نوع پارتیشن ها دارای فریم هستند که بنا به سلیقه مشتری می توان در آن از قالب های مختلف استفاده کرد. در ساخت و طراحی این نوع پارتیشن ها باید نهایت دقت و ظرافت را به کار برد تا زیبایی پارتیشن های فریم دار دوچندان شده و مرکز توجه قرار گیرد.

در تولید این نوع پارتیشن ها از آلومینیوم استفاده می شود که همین امر موجب دوام و استحکام  این نوع پارتیشن ها شده است. این پارتیشن ها همچنین خودشان به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم می شوند که  هر دو نوع تک جداره و نوع دو جداره آن انتخاب خوبی برای کنترل سر و صدا در مکان های شلوغ است.

  • پارتیشن فریم لسپارتیشن شیشه ای فریم لس

همان طور که از نامش پیداست، این نوع پارتیشن ها بدون فریم هستند و به همین دلیل و به خاطر داشتن همین ویژگی به راحتی می توانند نور را از خود عبور دهند و فضای کاری ما را با نور طبیعی روشن کند. استفاده از این نوع پارتیشن ها می تواند فضای زیبا و مدرنی را به مکانی که در آن حضور داریم،ببخشد. خود پارتیشن شیشه ای فریم لس نیز انواع مختلفی در بازار دارد که عبارتند از: پارتیشن های  بدون چهار چوب، چهارچوب دار و پارتیشن های با درب های چوبی و شیشه ای که بر اساس نوع سلیقه ای و مکان مد نظر خود می توانید یکی از انواع پارتیشن های موجود در بازار را سفارش دهید.

پارتیشن های اداری فریم لس همچنین به دو دسته تک جداره و دوجداره تقسیم می شود که نوع تک جداره آن برای مکان های کوچک و خلوت و نوع دوجداره آن قابل اجرا هم در مکان هایی با فضای کوچک و مکان های با فضای بزرگ است.

پارتیشن های رنگی، مات و طرح دار

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای طرح دار

 

خصوصیات یک پارتیشن معمولی را دارند؛ منتها با این تفاوت که در این نوع پارتیشن ها از  شیشه های مات و رنگی و  طرح های مختلف استفاده شده ، اما در پارتیشن های شیشه ای معمولی از شیشه های ساده و شفاف استفاده کرده اند. شما برای محدود کردن دید می توانید از این نوع پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید.

علاوه بر خصوصیات ذکر شده، استفاده از این نوع پارتیشن ها در فضای مورد نظر می تواند زیبایی خاصی به مکان دلخواه شما ببخشند و خانه و یا محل کار شما را تبدیل به مکانی چشم نواز  کنند. شما با توجه به نوع سلیقه خود می توانید یکی از انواع طرح ها و رنگ ها را برای مکان موردنظر خود سفارش داده و کوراسیون خود را تکمیل کنید.

کلام آخر…

در این مقاله شما را با انواع پارتیشن های شیشه ای آشنا کردیم و خصوصیات هریک از  اآنها را برایتان گفتیم. حال همه چیز بسته به انتخاب شماست و شما با توجه به سلیقه، میزان سلیقه و طرح و رنگی که در نظر دارید می توانید پارتیشن شیشه ای مدنظر خود را سفارش داده و از مزای آن بهره مند شوید.

 

 

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.