رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران امروزه در آشپزخانه های ما جایگاه ویژه ای را دارند.

رنگ کابینت ممبران یکی از مشخصه هایی که باید با دقت انتخاب شود، تا بعداً در مورد آن پشیمانی بوجود نیاید. زیرا رنگ کابینت را نمی توان پس از گذشت مدت کوتاه عوض نمود.حتی ممکن است انتخاب رنگ های منحصر به فرد و خاص، پس از مدتی دلتان را بزند.

ما در این مقاله قصد داریم طرفداران کابینت ممبران را با تنوع رنگی این نوع از کابینت و رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران آشنا کنیم. انتخاب نوع کابینت به تنهایی کافی نیست بلکه باید در انتخاب رنگ کابینت نیز توجه و وسواس زیادی به خرج دهیم.

 

رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران

 

کابینت ممبران سفید

رنگ سفید، رنگی همه پسند در زمینه کابینت آشپزخانه است. کابینت ممبران سفید یکی از رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران است.

شاید بتوان سفید را بهترین رنگ از کابینت ممبران دانست. رنگ سفید جزء طیف های رنگی است، که هیچ گاه از مد نمی افتد و به آشپزخانه شما انعطاف پذیری زیادی می دهد.

رنگ سفید کابینت ممبران هم به صورت کلاسیک و هم به صورت مدرن طراحی می شود.

رنگ سفید در ترکیب با رنگ های دیگر نیز در طراحی کابینت ممبران بسیار استفاده می شود.

ترکیب رنگی سفید و طلایی ترکیبی بی نظیر برای کابینت ممبران است. کابینت ممبران سفید طلایی به کابینت سلطنتی نیز معروف است. این ترکیب رنگی از کابینت ممبران در آشپزخانه ها جایگاه ویژه ای دارد و برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک انتخاب وسوسه انگیزی است.

تنها نکته ای که وجود دارد نگهداری از کابینت های ممبران سفید است. زیرا لک ایجاد شده روی رنگ سفید به راحتی پاک نمی شود.

 

رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران

 

کابینت ممبران آبی

آبی یکی از رنگ های آرامش بخش و پرطرفدار است. در خصوص کابینت های ممبران نیز رنگ آبی جایگاه ویژه ای دارد.

برای خانم ها که وقت زیادی را در آشپزخانه سپری می کنند رنگ آبی روشن برای کابینت ممبران، می تواند انتخاب خوبی باشد و به آن ها آرامش ببخشد.

البته رنگ کابینت چیزی است که نمی توانیم به راحتی آن را عوض کنیم. اگر قصد انتخاب کابینت ممبران آبی را دارید، باید از انتخاب این رنگ مطمئن باشید. زیرا آبی جز طیف رنگی است که ممکن است دلتان را بزند. شما می توانید در آشپزخانه خود در کنار کابینت های آبی از رنگ های خنثی استفاده کنید. ترکیب رنگی آبی در کنار رنگ های خنثی می تواند انتخابی زیبا و معقول برای کابینت های ممبران باشد.

رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران

 

رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران

کابینت ممبران قهوه ای، طرح چوب

از دیگر رنگ های پرطرفدار کابینت ممبران می توان به کابینت قهوه ای، رنگ چوب اشاره کرد.

همیشه کابینت های آشپزخانه چوبی از کابینت های لوکس و بی نظیر بوده اند. با کابینت های ممبران طرح چوب نیز با وجود هزینه های کمتر، لوکس و بی نظیر هستند.

البته باید توجه کنید که کابینت های رنگ تیره مانند قهوه ای و مشکی باید در فضاهای بزرگ و نورگیر استفاده نشوند. رنگ های تیره برای آشپزخانه های کوچک اصلاً انتخاب مناسبی نخواهند بود.

رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران

کابینت ممبران مشکی

رنگ مشکی یکی از رنگ های خاص است. کابینت های مشکی نیز نمایی مدرن و شیک به آشپزخانه می بخشد.

انتخاب رنگ مشکی برای کابینت جسارت زیادی را می طلبد. با این وجود که رنگ های کابینت گرایش بیشتری به سمت رنگ های تیره پیدا کرده اند، اما رنگ مشکی برای کابینت بیشتر در ترکیب با رنگ های مکمل یا متضاد استفاده می شود.

علاوه بر این باید توجه کنید رنگ مشکی برای آشپزخانه های بزرگ و نورگیر بیشتر توصیه می شود تا آشپزخانه های کوچک. اگر بدنبال انتخاب کابینت برای آشپزخانه کوچک هستید بهتر است به سراغ رنگ های روشن تر بروید.

 

رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران

 

 

کابینت ممبران طوسی

رنگ طوسی برای کابینت ممبران نیز طرفداران مخصوص خود را دارد. اگر به دنبال رنگی متمایز برای کابینت هستید رنگ طوسی می تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ طوسی در کنار رنگ های دیگر نیز انتخاب خوبی برای طراحی کابینت های ممبران است.

 

رنگ های پرطرفدار و جذاب کابینت ممبران

سخن پایانی

انتخاب رنگ کابینت ممبران  بیشتر به دکوراسیون منزل شما بستگی دارد. کابینت های ممبران در انواع رنگ های مختلف نظیر سفید، مشکی، طوسی، آبی و قهوه ای طراحی و نصب می شوند. اما از آنجا که معروف ترین مدل کابینت ممبران، کابینت ممبران کلاسیک است، معمولا ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر فضایی کلاسیک و تا حدی سلطنتی به آشپزخانه شما می بخشد.

البته در نهایت شما هستید که بیشترین استفاده و بازخورد را از کابینت آشپزخانه خود دارید. پس مهم از رنگ کابینت های مد روز و سلیقه ی دیگران، سلیقه خودتان را ملاک قرار دهید.

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.