عوامل تأثیر گذار در قیمت پارتیشن اداری

عوامل تأثیر گذار زیادی بر قیمت پارتیشن اداری دخالت دارند. پارتیشن های اداری انواع و و اقسام مختلفی دارند و بسته به جنس و نوع آن ها قیمت پارتیشن اداری متفاوت خواهد بود

امروزه در محیط های اداری و تجاری از پارتیشن های اداری استفاده زیادی می شود. پارتیشن های اداری در مقایسه با دیوار کشی با مصالح ساختمانی زیباتر، مقرون به صرفه تر و راحت تر هستند.

قیمت پارتیشن های اداری به گونه ای است که با بودجه های مختلف می توان آن از آن ها در محیط اداری استفاده نمود.

اما چه عوامی روی هزینه و قیمت پارتیشن اداری تأثیر می گذارد؟.

در این مقاله قصد داریم عوامل تأثیر گذار بر قیمت پارتیشن های اداری را بررسی کنیم.

نوع متریال استفاده شده، نوع پارتیشن یا تعداد جداره(تک جداره یا دو جداره)، میزان فضا و متراژ در کنار عوامل دیگر روی قیمت پارتیشن اداری تأثیر گذار هستند.

قیمت پارتیشن های اداری به عوامل زیادی بستگی دارد .در این بخش به چند مورد از این عوامل که روی قیمت پارتیشن اداری تأثیر زیادی دارند، پرداخته ایم.

عوامل تأثیر گذار در قیمت پارتیشن اداری

  • قیمت بر اساس نوع متریال استفاده شده در پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری بیشتر از متریال هایی مانند ام دی اف، آلومینیوم، شیشه و یا تلفیقی از این متریال ها ساخته می شوند. بسته به اینکه چه نوع متریالی در ساخت پارتیشن استفاده شود، قیمت پارتیشن اداری متفاوت خواهد بود.

شاید بتوان پارتیشن های اداری از نوع ام دی اف را اقتصادی ترین نوع پارتیشن اداری دانست. این پارتیشن ها ظاهری شبیه به چوب دارند و در برابر نم و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

پارتیشن های اداری ام دی اف هم با توجه به نوع ام دی اف و مقاومت آن قیمت های مختلفی دارند.

قیمت پارتیشن های اداری شیشه ای بالاتر است، زیرا ظرافت و دقت در ساخت و نصب این نوع پارتیشن بیشتر است.

  • قیمت پارتیشن اداری بر اساس متراژ و ابعاد

قیمت هر نوع از پارتیشن اداری در نهایت بر حسب متر مربع محاسبه می شود. به همین دلیل با افزایش متراژ و فضایی که پارتیشن نصب می شود، قیمت پارتیشن اداری نیز به همان نسبت افزایش می یابد.

پارتیشن های اداری در ارتفاع و صخامت متنوعی ساخته می شوند. ضخامت و ارتفاع پارتیشن نیز در قیمت نهایی تأثیر خواهد گذاشت. پارتیشن اداری را می توان به طور کامل از سقف یا زمین نصب کرد. یا در حالت دیگر آن را  با ارتفاع کمتری ساخت و استفاده نمود.

در نتیجه بسته به ارتفاع و ضخامت نیز پارتیشن های اداری قیمت متفاوتی خواهند داشت.

  • قیمت پارتیشن های اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن های اداری در نوع تک جداره و دوجداره وجود دارند. نوع ساختار و قیمت هر یک از این پارتیشن ها متفاوت است. تک جداره بودن یا دو جداره بودن پارتیشن اداری در قیمت ها تفاوت زیادی را ایجاد می کند.

به طور کلی پارتیشن های اداری تک جداره در مقایسه با پارتیشن های اداری دوجداره قیمت مناسب تری دارند.

در مقابل پارتیشن های اداری دوجداره مزایایی دارند، که شاید قیمت های بالاتر پارتیشن اداری دو جداره را توجیه کند.

 

سخن پایانی

برای استفاده درست و بهینه از فضا‌ی اداری، پارتیشن های اداری بهترین انتخاب هستند. یکی از فاکتورهایی که هنگام انتخاب نوع پارتیشن اداری مطرح است قیمت پارتیشن اداری است.

قبل از توجه به قیمت ها باید بسته به نوع محیط کاری و هدف از استفاده از پارتیشن اداری اقدام به انتخاب نوع پارتیشن کنید.

اگر در محیط اداری هدف جدا کردن کامل فضا از یکدیگر باشد به طوری که بخواهیم محیط را از هر سر و صدایی عایق کنیم، بهتر است از پارتیشن دو جداره و بلند استفاده کنیم. این نوع از پارتیشن اداری فضایی عایق و آرام برای کارکنان ایجاد می کند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در محیط های اداری پر رفت و آمد این پارتیشن می تواند انتخاب خوبی باشد.

اما اگر هدف فقط بخش بندی فضای باشد، بهتر است از پارتیشن تک جداره و کوتاه استفاده می شود.  قیمت های پارتیشن اداری تک جداره در مقایسه با پارتیشن های دوجداره به صرفه تر است.

اگر بدنبال ایجاد فضایی کلاسیک با قیمت مناسب هستید از پارتیشن های اداری ام دی اف استفاده کنید. اما اگر سعی در ایجاد فضایی مدرن و شیک دارید به سراغ پارتیشن های شیشه ای بروید.

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.