پارتیشن اداری تک جداره

 برای کار موثر و ارائه عملکرد خوب در محل کار، توانایی تمرکز نمودن بسیار مهم است. با این حال، همیشه تمرکز کردن کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که فضای کار باز است. هنگامی که فردی در حال گفتگوی بلند یا درگیر شدن در یک فعالیت پر سر و صدا است، تمرکز دیگران ار از بین خواهد برد. پارتیشن های اداری تک جداره و دوجداره می توانند در ایجاد تمرکز و بهره وری بالاتر تاثیر به سزایی داشته باشند. 

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی پارتیشن اداری تک جداره بپردازیم.

چرا بهتر است از پارتیشن های اداری استفاده کنیم؟

فضاهای کاری باز منجر به پرت شدن حواس کارمندان با چیزهای کوچک می شود، مانند صحبت کردن با افرادی که در اطراف آنها نشسته اند. در این شرایط از دست دادن زمان، در نتیجه اتلاف ساعات کار و کاهش سرعت کارایی را کاهش می دهد.

به دلیل وجود مشکلاتی از این قبیل، داشتن پارتیشن‌های اداری برای کمک به حل مشکلات ناشی از حواس‌پرتی بیرون و تسریع کار برای دکوراسیون داخلی اداری بسیار مهم است. علاوه بر این، پارتیشن های اداری به کارکنان حریم خصوصی و فضا می دهد.

پارتیشن اداری علاوه بر بالا بردن تمرکز کارکنان، می تواند به زیباسازی محیط اداری نیز کمک کند.

دیوارکشی با مصالح ساختمانی برای تقسیم بندی فضا با وجود پارتیشن های اداری دیگر استفاده چندانی ندارد.

تقسیم فضای کار با استفاده از مصالح و دیوارکشی علاوه بر سختی کار و زمان بر بودن، هزینه بیشتری را نیز تحمیل می کند. بنابراین انواع پارتیشن های اداری جایگزین روش های سنتی دیوارکشی با مصالح ساختمانی شده اند.

پارتیشن اداری تک جدارهپارتیشن اداری تک جداره

انواع و سبک های مختلفی از طرح های پارتیشن اداری ارائه می شوند که می تواند به زیبایی و کارایی دفتر شما کمک نماید. بنابراین وجود پارتیشن اداری در هنگام کار احساس خوبی به افراد می دهد.

از آنجایی که پارتیشن های اداری از عناصر مهم در محیط کار هستند، نوع پارتیشن باید با دقت بالایی انتخاب شود، تا بیشترین بهره را از آن ببرید. پارتیشن باید سبک مناسبی داشته باشد تا به خوبی با محیط هماهنگ شود. انتخاب پارتیشن اداری مهم است زیرا به عملکرد کاری کارمندان و همچنین سطح رضایت مشتریان کمک می کند.

پارتیشن های اداری در دونوع تک جداره و دوجداره ساخته می شوند.

نوع تک جداره پارتیشن برای استفاده در محیط های کاری بسیار پرکاربرد و محبوب است. پارتیشن های تک جداره در مقایسه با پارتیشن های دوجداره ضخامت و وزن کمتری دارند. این پارتیشن ها معمولا ضخامتی در حدود 7 سانتی متر دارند. در نتیجه حمل و جابه جایی پارتیشن های تک جداره راحت تر خواهد بود.

علاوه براین نوع تک جداره از پارتیشن اداری در مقایسه با پارتیشن های دوجداره قیمت مناسب تری دارد و انتخابی مقرون به صرفه است.

پارتیشن های تک جداره اداری به دلیل وزن کمتر به راحتی بدون نیاز به جدا نمودن اجزا جا به جا می شوند. پس بهترین نوع برای تقسیم بندی موقت فضا هستند. نصب آن ها نیز راحت، بدون دردسر و در زمان بسیار کوتاه انجام می شود.

برای جدا نمودن مسیر ورود و خروج نیز پارتیشن های تک جداره انتخاب خوبی هستند.

فقط تنها ایرادی که بر پارتیشن های اداری تک جداره وارد است. این نکته است که این پارتیشن های تک جداره در برابر صدا عایق نیستند. در اتاق های کنفرانس که می بایست در برابر صدا عایق باشند، استفاده از پارتیشن های دوجداره می تواند بهتر عمل کند.

انواع پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن های تک جداره در انواع  و طرح های مختلف و با متریال های مختلف از جمله شیشه، آلومینیوم، ام دی اف یا تلفیقی از آن ها ساخته می شوند. این نوع پارتیشن در اندازه های مختلف کوتاه، بلند، نیمه بلند و حتی تا سقف طراحی می شوند. پارتیشن های اداری تک جداره به دلیل تنوع بالا می تواند هر سلیقه ای را به خود جذب کند.

پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع پارتیشن های تک جداره را می توان پارتیشن های تک جداره شیشه ای دانست.

پارتیشن های اداری تک جداره شیشه ای علاوه بر تقسیم فضای کاری، زیبایی خاصی را به محیط می بخشد. این نوع پارتیشن تک جداره فضایی مدرن و کارا را به ارمغان می آورد.

نوع پارتیشن تک جداره شیشه ای با فرم آلومینیومی نیز، از انواع زیبا و کاربردی آن است. این نوع پارتیشن مقرون به صرفه و زیبا است. 

 

 

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.