میز مدیریت

میز مدیریت یک وسیله لازم برای هر مدیر با کلاس و با سلیقه است! در  این مقاله می خواهیم با شما درباره انواع موجود در بازار و خصوصیات آن ها صحبت کنیم و شما را در این مورد که چه نوع میزی مناسب محل کار شماست راهنمایی کنیم.

همه چیز درباره میز مدیریت

  • این میزها معمولا از سایر انواع میزهای اداری متمایز هستند و شکل و شمایلی متفاوت تری دارند. ابعاد بزرگتری دارند و کارایی های بیشتری نسبت به سایر میزهای معمول دارند.
  •  معمولا از چوب، فلز و…. ساخته می شوند.
  •  محیط کار شما را زیباتر کرده و دکوراسیون فوق العاده ای به محل کارتان می بخشد.
  • بخشی از میز شامل کمد و بخشی از آن دارای قفسه های اضافی برای قرار دادن فایل و قفسه های گوناگون است. تعدادی کشو به همراه قفل برای نگه داری اسناد و مدارک مهم دارد و شما می توانید میز مدیریتی مورد نظر خود را با دکوراسیون محل کارتان ست و هماهنگ کنید.

انواع میز مدیریتی

1- میز مدیریت کلاسیک

میز مدیریت کلاسیکاز نوع ساخت و طراحی میز به راحتی خواهید توانست به کیفیت آن پی ببرید. اگر به دنبال به نمایش گذاشتن اقتدار خود به عنوان یک مدیر هستید، این میز برای شما می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این میزها سبک مخصوص به خود را دارند و نسبت به سایر انواع میزها ابعاد بزرگتر و طراحی ظریف و زیباتری دارند.

2-میز مدیریتی نوستالژیک

میز مدیریتی نوستالژیکیکی از انواع میز نوستالژیک، روستیک است. ظاهری طبیعی دارد و به هنر روستایی مشهور است؛ زیرا در ساخت و طراحی از طبیعت بهره می گیرند و از انواع چوب های گردو، افرا، نارون و ملچ در  آن ها استفاده می کنند.

3- میز مدیریتی ام دی اف

میز مدیریتی ام دی اف در لیست سبک های مدرن قرار می گیرد و تنوع آن در بازار بسیار زیاد است. شما با توجه به نوع سلیقه و سبک دکوراسیون محل کارتان می توانید یکی از انواع این میزها را انتخاب و خریداری کنید. در طراحی این میزها از نوعی تخته فیبر استفاده کرده اند که قابلیت روکش شدن و انجام سایر ریزه کاری ها را دارد. سبک وزن است و هزینه آن نسبت به سایر انواع میزها کم تر است.

4- میز مدیریت سلطنتی

میز سلطنتیدر این سبک، از رنگ های طلایی، قهوه ای، زرشکی،کرم، آبی و… استفاده می کنند که باعث زیباتر و لاکچری به نظر رسیدن مکان کاری شما می شود. در این میزها منبت کاری های سخت و پیچیده را به کار برده اند و در ساخت و طراحی برخی از  این میز ها، در قسمت پایه و  گوشه های آن از فلز استفاده کرد ه اند و به همین دلیل ممکن است نسبت به سایر انواع میزها قیمت گران تری داشته باشند.

در میزهای سلطنتی از فناوری های رنگی مثل پلی استر، پولیش، زیر پولیش، آنتیک کاری و… استفاده کرده اند و بستگی به نوع فناوری رنگی که در آن ها به کار برده شده، قیمت آن ها با هم فرق دارد.

چیدمان و مکان قرار گیری

  • در چیدمان میز بهتر است که آن را روبه روی درب اتاق قرار ندهیم.
  • چیدمان میز  باید به گونه ای باشد که وقتی ارباب رجوع و مشتریان وارد اتاق شما می شوند اولین چیزی که می بینند میز مدیریتی باشد؛ نه کتابخانه و یا میز کنفرانس.

نکات مهمی که در خرید میز مدیریت باید به آن توجه داشت

  • در هنگام خرید به کیفیت و جنس میزی که می خواهید خریداری کنید، توجه داشته باشید. شما می توانید کشوی میزها را امتحان کنید که آیا به راحتی باز و بسته می شوند یا خیر ، می توانید جنس فِرم آن را امتحان کنید و…
  •  حتما به سبک و نوع دکوراسیون مکانی که در آن جا می خواهید میز خود را قرار دهید توجه داشته باشید.
  • قبل از خرید حتما اندازه اتاق مورد نظر برای قرار دادن میز  در آن را مورد توجه قرار دهید.
  • به ارتفاع میز دقت داشته باشید که اندازه آن استاندارد باشد و با صندلی تان فاصله زیادی نداشته باشد.

کلام آخر…

در این مقاله شما را با انواع، سبک ها و ویژگی های میز مدیریت و همچنین نکات مربوط به خرید این نوع میزها آشنا کردیم. شما با توجه به مطالب این مقاله خواهید توانست یک میز مطابق با سلیقه و بودجه تان سفارش و خریداری کنید و با سلیقه بودنتان را بیشتر به رخ دیگران بکشید.

پیشنهاد مطالعه : عوامل موثر بر قیمت پارتیشن اداری

 

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.