پارتیشن های شیشه‌ ای در سبک‌ ها، مدل ها، چارچوب‌ ها، طرح ها و حتی رنگ های متنوع هستند.  بسته به اهداف تجاری و سلیقه ها از آن ها استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای طرح دار یکی از انواع محبوب و مدل های ویژه پارتیشن شیشه ای است.

پارتیشن های شیشه ای صفحات شیشه ای هستند که جداسازی فضا را به بهترین شکل انجام می دهند. این پارتیشن ها در طراحی و معماری مدرن بسیار محبوب هستند.

پارتیشن های شیشه ای با تنوع بسیار بالا مزایای زیادی را به ارمغان می آوردند. آن ها اتمسفرهای باز و مطبوع ایجاد می کنند و در اندازه و نور محیط تغییری ایجاد نمی کنند.

پارتیشن شیشه ای طرح دار یکی از انواع پارتیشن شیشه ای است که زیبا و کاربردی است.

در این مقاله از نیکان چوب به بررسی پارتیشن های شیشه ای طرح دار و ویژگی های آن می پردازیم.

پارتیشن شیشه ای طرح دار

پارتیشن شیشه ای طرح دار و کاربردهای آن

این نوع پارتیشن شیشه ای به دلیل تزئینات برجسته، حفظ حریم خصوصی و پایداری شناخته می شود. همچنین می تواند یک فضای شیک و کاربردی به هر اتاق یا فضایی اضافه کند.

برخی از این پارتیشن ها صرفاً برای حفظ حریم خصوصی استفاده می شود. اما برخی دیگر برای اهداف تزئینی هستند.

اگر بدنبال ایجاد وجه تمایز هستید، می توانید این نوع از پارتیشن ها را برای انتخاب و خرید بررسی نمایید.

پارتیشن های شیشه ای طرح دار انعطاف پذیری زیادی دارند و در هر محیطی کاربرد دارند.

این نوع از شیشه های طرح دار در پارتیشن های داخلی ادارات، دفاتر مهندسی یا درب های حمام یا حتی در سالن های آرایشی زنانه استفاده زیادی دارد.

شما می توانید حتی  شیشه مات خود را با قرار دادن چند طرح زیبا در آن سفارشی سازی کنید. اشکال هندسی مانند مربع یا دایره، و همچنین طرح های دلخواه برگ یا ستاره، ممکن است ویژگی متمایزی را به پارتیشن های شما ارائه دهند. طرح های راه راه یکی از رایج ترین طرح ها در این سبک از پارتیشن بندی است.

الگوها، خطوط و بافت های روی شیشه مشخصه است و می تواند مزایای منحصر به فردی را در دکوراسیون ایفا کند و آن را به گزینه ای ایده آل تبدیل کند.

اگر نمی خواهید سبک سنتی داشته باشید، این نوع پارتیشن بندی یکی از محبوب ترین ایده های پارتیشن شیشه ای حمام است.

پارتیشن شیشه ای طرح دار

شیشه طرح دار به طور فزاینده ای در بین صاحبان خانه محبوب شده است و عنصر مورد علاقه طراحان داخلی است. با تنوع طرح‌ ها و رنگ‌ های موجود که می‌ توان آن را به دلخواه شخصی‌ سازی کرد، نه تنها در خانه‌ ها، بلکه در هتل‌ ها، رستوران ها و ادارات نیز یافت می‌ شود.

اگر در جستجوی افزودن طعمی منحصر به فرد به دکوراسیون خود هستید که در عین حفظ حریم خصوصی، فضا را روشن کند. شیشه های طرح دار را در نظر بگیرید زیرا رنگ و ظرافت عالی را به هر فضایی اضافه می کنند.

پارتیشن های شیشه‌ ای تزئینی و انواع جداکننده های شیشه‌ ای، نمایش‌ های خیره‌ کننده ای از هنرهای بصری ایجاد می‌ کنند.

مزایای پارتیشن شیشه ای طرح دار

شیشه طرح دار در پارتیشن نسخه ارتقا یافته پارتیشن شیشه ای هوشمند سنتی است. این نوع از پارتیشن بندی نسبت به شیشه‌ های هوشمند سنتی تزئینی تر است و از دیوارکشی سنتی و پارتیشن های شیشه‌ ای معمولی کاربردی تر است.

همچنین این نوع پارتیشن از لحاظ اجرا و نصب ساده تر است.

از لحاظ قیمت هم‌ پارتیشن های شیشه ای طرح دار بسیار مقرون به صرفه هستند. با یکبار هزینه کردن برای این پارتینش می توانید از آن سالیان سال در محیط های مختلف استفاده نماید.

این پارتیشن ها به راحتی با دکوراسیون و ظاهر محیط هماهنگ می شوند. در نتیجه انعطاف پذیری بالایی دارند.

به دلیل وجود طرح ها و بافت های مختلف نور هنگام عبور از پارتیشن پخش می شود. این ویژگی باعث می شود تا فضای پشت شیشه ها دیده نشود و حریم خصوصی به خوبی حفظ شود.

این پارتیشن ها به دلیل عبور نور طبیعی از آن ها، مصرف انرژی و لامپ های مصرفی را نیز کاهش می دهند.

تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح این نوع پارتیشن ها وجود دارد. این پارتیشن ها قابلیت سفارشی سازی دارند.

1/5 - (1 امتیاز)

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.