پارتیشن ادارات و محل کار

آیا تا به حال نام پارتیشن به گوشتان خورده است؟ پارتیشن از یک واژه انگلیسی گرفته شده که به معنای همان بخش و قسمت بندی است. پارتیشن انواع و طرح های مختلفی در بازار دارد؛ از پارتیشن های خانگی گرفته تا پارتیشن ادارات و محل کار. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پارتیشن ادارات و محل کار آشنا کنم. جهت آشنایی بیشتر با طراحی انواع پارتیشن اداری می توانید به لینک مقاله آن مراجعه نمایید.

 

آشنایی با پارتیشن ادارات و محل کار و کاربردهای آن

ای نوع پارتیشن ها، بر اساس نوع نیازی که شرکت ها به پارتیشن دارند طراحی می شوند. این پارتیشن ها علاوه بر آن که به زیبایی دکوراسیون داخلی ادارات کمک می کنند، بخش های مختلف را از هم مجزا می کند تا هر بخش، حیطه مجزا و مربوط به خودش را بتواند در اختیار داشته باشد.

این پارتیشن ها همچنین به حفظ نظم در ادارات و راحتی بیشتر کارمندان نیز کمک می کند تا با آسودگی خاطر و آرامش بیشتری کارها و وظایفی که به آن ها محول شده است را انجام دهند.

 

طراحی های موجود در پارتیشن ادارات و محل کار

طراحی های مختلفی از پارتیشن ادارات و محل کار به بازار آمده است و هر کس بر اساس سلیقه، نوع نیاز و بودجه ای که دارد می تواند پارتیشن مورد نظر را انتخاب و خریداری کند. این پارتیشن ها در انواع مختلف چوبی، شیشه ای و آلومینیومی طراحی شده و به بازار عرضه شده اند.

 

 پارتیشن چوبی

 

پارتیشن چوبی

 

اگر شما مدیران عزیز دلتان می خواهد که پارتیشن اداره ای که مدیریت آن جا را بر عهده دارید از نظر زیبایی ظاهری و بصری بتواند توجه شما و سایر ارباب رجوعی را که پا به اداره و یا شرکت شما می گذارند را بتوانند جلب کنند، به شما توصیه می کنم که پارتیشن چوبی را انتخاب کنید.

علاوه بر مزیت ذکر شده در سطر بالا، این نوع پارتیشن ها از مزایای دیگری همچون سبک وزن بودن و قیمت مناسب تر برخوردار هستند و لازم نیست هزینه زیادی را بابت پارتیشن مورد نظر خود خرج کنید. علاوه بر این، این پارتیشن ها به راحتی قابلیت تمیز شدن دارند و به زحمت زیادی نیازی ندارند و  دارای درجه عایق صدا تا 52 دسی بل هستند.

نیاز به هیچ گونه نگرانی در مورد این که در صورت بروز آتش سوزی، به خاطر وجود چوب ممکن است آتش سوزی در محل کارتان گسترش یابد نیست؛ خیالتان راحت باشد که پارتیشن های چوبی ضد آتش بوده و مقاومت زیادی در برابر اشتعال و آتش سوزی می توانند از خود نشان دهند.

در این نوع پارتیشن ها همچنین از شیشه استفاده می شود تا نور طبیعی در آن بازتاب پیدا کند.

 

 

پارتیشن شیشه ای

 

پارتیشن شیشه ای

 

این نوع پارتیشن ها از جنس شیشه هستند و شما بر حسب سلیقه خود می توانید در پارتیشن محل مورد نظر خود از شیشه های مات شونده استفاده کنید تا علاوه بر احساس آرامش بیشتر شما و کارمندانتان، فضای شیک و مدرن تری را به فضای داخلی محل کارتان اضافه کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

پارتیشن جنس شیشه همچنین برخلاف سایر انواع پارتیشن های موجود قابلیت آن را دارد تا براساس نوع سلیقه تان طراحی شود و مزیت دیگری که دارد این است که نور طبیعی را به راحتی در خود بازتاب داده و مکان کار شما تبدیل به محیطی سرشار از آرامش و انرژی خواهد شد.

 

 پارتیشن آلومینیومی

 

پارتیشن آلومینیومی

 

استفاده از این نوع پارتیشن ها می تواند مزایای مختلفی را با خود به همراه داشته باشد. در این نوع از پارتیشن ها از فلز آلومینیوم برای طراحی پارتیشن استفاده شده است. همان طور که می دانید، فلز آلومینیوم از مقاومت و استحکام بیشتری نسبت به سایر انواع فلزات برخوردار است. این پارتیشن ها وزن سبکی دارند و قابل جا به جایی می باشند و در مقابل تغییرات دمایی از خود مقاومت زیادی نشان می دهند، صدا را به میزان 52 دسی بل کاهش می دهند و در آتش سوزی ها نیز مقاومت بالایی می توانند از خود نشان دهند.

همچنین برای زیباتر شدن محل کارتان می توانید در پارتیشن خود که از جنس فلز آلومینیوم است، از شیشه سکوریت، کرکره و… نیز استفاده کنید و فضای کار خود را به روز تر و مدرن تر سازید.

 

کلام آخر…

در این مقاله با پارتیشن ادارات و محل کار ، کاربردها و انواع طرح های موجود آن آشنا شدید. شما بر اساس نوع سلیقه، نوع کاربری محل کار خود و همچنین میزان بودجه ای که در اختیار دارید می توانید پارتیشن مورد نظر خود را با قیمت مناسب و به صورت آنلاین از سایت نیکان چوب انتخاب و خریداری کنید.

 پیشنهاد مطالعه : پارتیشن ارزان اداری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.