میزهای اداری در شمال تهران

میز اداری از نوع بسیار پرکابرد مبلمان است. زیرا تعداد بی شماری از نیروی کار انسانی در کشوردر بخش های اداری سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی مشغول به کار هستند.

 

ساخت میزهای اداری در شمال تهران

با توجه به اینکه کارکنان اداری ساعات قابل توجهی از وقت خود را در این فضا سپری می کنند از این رو طراحی و ساخت این گونه میزها باید بر اساس استانداردهای ملی  و بین المللی انجام شود.

در حال حاضر تیم مجرب نیکان چوب با ارائه انواع میزهای اداری با پیشرفته ترین تجهیزات دنیا در حال ساخت هستند و از نظر طراحی نیز پیشرفت های زیادی در این خصوص رخ داده است.

مطالب مرتبط:

پروژه ی میز اداری راهداری آزادراه تهران شمال

میز اداری

 

روش های طراحی و ساخت میزهای اداری

از آنجایی که در ساخت میزهای اداری از نرم افزارهای تخصصی و صفحات فشرده ام دی اف چوبی و نیز از ماشین آلات پیشرفته در خط تولید بهره گرفته ایم.

بنابراین سرعت و کیفیت تولید در این گونه میزهای اداری بسیار زیاد خواهد بود.

 

کاربردهای میزهای اداری

میزهای اداری در محیط های عمومی و خصوصی مانند رستوران ها، درمانگاه ها، بیمارستان، مطب پزشکان، فرودگاه، ترمینان، مدرسه، ادارات دولتی و خصوصی، دفاتر کار و … دیده می شود.

 

انواع میزهای اداری

انواع میزهای کارمندی، میز مدیریتی، میزکانتر های پاسخگویی کارمندان،  قفسه های بایگانی، کمدهای چوبی، فایل های کشودار اداری،

و کمد آزمایشگاه، نمیکت مدارس،میز کنفرانس های سالن های عمومی و خصوصی و … گروه دیگری از انواع میزهای اداری هستند.

میزهای اداری مجموعه ای از تجهیزات و ملزومات محیط کار است.

و لی این موضوع باعث نمی شود که نتوانیم با نگاهی به محیط اطراف خودمان آن ها را داشته باشیم .

یعنی با نگاهی به محیط اطرافمان می توانیم نمونه هایی از میزهای اداری  را بیابیم. میزتحریر، میز مطالعه، کتابخانه، برخی از انواع کمد، و فایل از انواع میزهای اداری هستند.

 

تجهیزات

مجموعه وسایل و ملزماتی است که کارکنان دستگاه های اجرای متناسب با پست سازمانی برای انجام وظایف و مأموریت هایشان در راستای تحقق اهداف سازمانی نیاز دارند.

در صورت مشاوره و بازدید تیم نیکان چوب آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

منابع مرتبط

https://www.team7-home.com/en/living/home-office/#home-office

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.