اجرا و نصب پارتیشن در تجریش

پارتیشن ادارى

اجرا و نصب پارتیشن در تجریش ، 
با توجه به اینکه پرسنل یک سازمان زمان زیادى را در محل کارشان سپرى مى کنند و یک محیط نامناسب مى تواند بهره ورى پرسنل و در نهایت عملکرد سازمان را کاهش دهد، در سال هاى اخیر، سازمان هاى بزرگ و حتى کوچک توجه ویژه اى به چیدمان و مهندسى فضاى ادارى داشته اند.
یکى از اصلى ترین المان ها در چیدمان فضاى ادارى وتقسیم بندى فضا، پارتیشن است. طراحان و مهندسین شرکت سهلان با بررسى نیازهاى موجود در صنعت دکوراسیون ادارى و با بهره گیرى از دانش و تکنولوژى روز، پارتیشن هایى براى پاسخ گویى به این نیازها ارائه نموده اند. پارتیشن هاى سهلان با تکیه بر سیستم مدولار خود براى انواع فضاها قابلیت اجرا و پیاده سازى دارند.

مطالب مرتبط:

پارتیشن فریم لیس

شفافیت شیشه باعث افزایش فضا و در عین حال زیبایى محیط مى شود و همین دو ویژگى دلایل اصلى استفاده از شیشه براى سالیان دراز به عنوان یکى از اصلى ترین اجزاى معمارى و دکوراسیون
ادارى و داخلى بوده است.
اجرا و نصب پارتیشن در تجریش درچالش هاى پیشرو در استفاده از شیشه براى دکوراسیون ادارى و داخلى مانند عبور صدا، محدودیت هاى پیاده سازى و اجرا در محیط هاى کارى، مانعى براى همه گیر شدن این محصول در محیط هاى ادارى بوده است.در سهلان با اولویت رفع این چالش ها اقدام به تولید محصولى براى چیدمان محیط هاى ادارى نموده ایم.

 

دید و فضای بازتر

این سازه بر زیبایى محیط کارى مى افزاید که نتیجه آن در افزایش بهره ورى سازمان نمود پیدا مى کند.دانش فنى استفاده شده در ساخت این محصول توانسته مشکل اصلى استفاده از
این پارتیشن ها یعنى صدا را مرتفع کند.اجرا ونصب پارتیشن در حال حاضر با توجه به رویکرد سازمان ها و شرکت هاى مطرح دنیا در استفاده از پارتیشن فریملس با توجه به استانداردهاى نوین طراحى در مبلمان و دکوراسیون
ادارى، طراحان کشورمان تمایل زیادى به استفاده از این نوع پارتیشن ادارى دارندو سهلان با رفع این نیاز به عنوان بزرگترین تولیدکننده پارتیشن فریملس شناخته شده است.

قابلیت جابجایی

اجرا و نصب پارتیشن فریملس نیکان چوب با قابلیت رگلاژ (تنظیم) پاسخى به مشکلات موجود در اجرا مى باشد. با تکیه بر این قابلیت، پارتیشن فریملس توانایى تطابق با سطوح ناصاف را دارد و مى توان به راحتى آنرا در محیط هاى مختلف کارى استفاده نمود.

منابغ مطالعاتی

زوار. پارتیشن. دوجداره. ت

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.