سفارش پارتیشن اداری بر اساس دکوراسیون اماکن مختلف

.پارتیشن اداری بر اساس دکوراسیون اماکن مختلف

در این مقاله قصد داریم درباره پارتیشن اداری و مزایای ان و نحوه سفارش پارتیشن اداری صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی سفارش پارتیشن اداری با ما همراه باشید.

سفارش پارتیشن اداری بر اساس دکوراسیون اماکن مختلف

پارتیشن به چه معنایی است؟

پارتیشن در لغت به معنای جدا جدا کردن و تقسیم کردن یک چیزیا یک مکان است. به طور کلی به یک سیستم که توانایی جداسازی و کجزا کردن یک فضا را دارد پارتیشن گفته می شود. پارتیشن نام دیگری نیز به اسم سیستم جداکننده های کاذب دارد که البته امروزه همان نام پارتیشن بیشتر استفاده می شود این سیستم در واقع یک نوع سیستم جداسازی فضاهای داخلی به چند بخش مختلف برای منظم کردن محیط و برای جابجایی راحت وسایل و اجزا در ان محیط است. برای ساخت پارتیشن معمولا می توان از الومینیوم وام دی اف و یا حتی شیشه استفاده کرد. پارتیشن ها توانایی جداسازی و حمل و نقل بسیار راحتی نیز دارند

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری یک وسیله است که معمولا در محیط های کاری که در یک فضای باز و بزرگ هستند استفاده می شود . برای استفاده بهینه از فضا وراحتی کار پرسنل مورد استفاده قرار می گیرد

معمولا برای ارتباط راحت تر و افزایش کارایی و هم چنین فضای مناسب تر کاری از پارتیشن های با جنس شیشه یا mdf استفاده می کنند. به خصوص برای زمان هایی که فضای خیلی زیادی در دسترس شما نیست. استفاده از پارتیشن بندی برای مجزا کردن فضا بهترین کار ممکن می تواند باشد . قطعا پارتیشن می تواند بر ارتباط کاری بهتر کارمندان با یکدیگرنیز تاثیر بگذارد

پارتیشن اداری به این صورت عمل می کند که باعث می شود فضاهای متفاوتی ایجاد شود و هم چنین تاثیر زیادی در ایجاد سکوت و ارامش دارد . از سر و صدا جلوگیری می کند هم چنین هر فرد در ان قسمتی که مشغول به کار است یک حریم خصوصی برای خود دارد و با ارامش می تواند کارش را انجام دهد.

در گذشته در ادارات فضاهایی با چهار دیوار می ساختند که کاملا دور ان بسته بود. و ارتباطی با فضاهای دیگر وجود نداشت اما به تدریج با پیشرفت علم و تکنولوژی تقسیم بندی یک محیط به صورتی شد که قسمت های مختلف باهم در ارتباط هستند .وحرکت در جریان محیط داخلی ان شرکت وجود دارد.

پارتیشن اداری چیست؟

سفارش پارتیشن اداری چه مزایایی دارد؟

اگر بخواهیم به چند مورد از مزایای پارتیشن اداری اشاره کنیم می توان به ایجاد یک محیط امن و حریم خصوصی برای افرادی که مشغول به کار هستند تا با یک دید مثبت و خوب بتوانند کار کنند . هم چنین به علت این که بسیاری از ادارات دارای رفت و امد زیاد هستند. پارتیشن از ایجاد سر و صدا تا حد زیادی جلوگیری می کند از دیگر مزایای پارتیشن می توان به صرف اقتصادی ان ها اشاره کرد زیرا که بسیار مقرون به صرفه هستند . هم چنین نمایی زیبا و حرفه ای به ان محل می بخشد.

نحوه سفارش پارتیشن اداری به چه صورتی می باشد؟

قطعا شما برای خرید هر جنس یا کالایی باید مولفه های خاصی را نظر بگیرید یکی از مواردی که درسفارش پارتیشن های اداری باید ان را در نظر بگیرید توجه به جنسی است که در ان پارتیشن به کار رفته است  پارتیشن ها درانواع طرح ها و رنگ های متفاوت تولید شده اند و در بازار وجود دارند و مطابق هر سلیقه ای می توانید ان ها را بیابید.

از دیگر مواردی که باید درسفارش پارتیشن اداری  به ان دقت کنید میزان مبلغی است که می خواهید برای هزینه کنید. به طور مثال پارتیشن هایی که از جنس الومینیوم هستند نسبت به پارتیشن های ازجنس ام دی اف قیمت گران تری دارند. مورد دیگری که باید ان را مد نظر قرار دهید نوع کارایی پارتیشن اداری است . باید کاری را که می خواهید با ان انجام دهید در نظر بگیرید ( مقاله پارتیشن ارزان را مطالعه نمائید)

برای سفارش پارتیشن اداری به چند طریق می توان عمل کرد؟

می توانید پارتیشن را به صورت انلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی سفارش دهید. و یا این که به فروشگاه های مبلمان اداری موجود درشهر محل زندگی خود مراجعه کرده و اقدارم به سفارش کنید

ایا می دانید که پارتیشن اداری چند مدل هستند؟

پارتیشن ها از نظر تعداد لایه ها به 2 دسته تک جداره و دو جداره تقسیم می شوند.

یک تقسیم بندی دیگر نیز برای پارتیشن ها وجود دارد که ان ها را از نظر جنس و متریال به کار رفته در ان ها تقسیم بندی می کند. که به پارتیشن های چوبی والومینیومی و شیشه ای وام دی اف وپارتیشن های ترکیبی تقسیم بندی می شود.

پارتیشن اداری متحرک چیست ؟

پارتیشن های اداری متحرک در کف یا سقف ان ها یک ریل به کار برده شده است. که حول محور ان ریل توانایی جا به جایی دارد و بیشتر برای سالن هایی استفاده می شود که از ان ها برای کارهای مختلف استفاده می شود و در واقع چند منظوره هستند.

برای سفارش پارتیشن اداری به چند طریق می توان عمل کرد؟

پارتیشن شیشه ای چگونه است ؟

پارتیشن های اداری شیشه ای معمولا در شرکت های بزرگ از ان ها استفاده می شود .

دلیل ان هم این است که این نوع پارتیشن جزو لوکس ترین پارتیشن ها به شمار می رود و هم چنین قیمت بسیار بالایی نیز دارند.

علت ان هم دقت و ظرافتی است که باید در ساخت این پارتیشن ها به کار رود.

پارتیشن اداری ایستا

یک مورد دیگر از انواع پارتیشن های اداری پارتیشن ثابت یا همان ایستا است.

این پارتیشن ها همان طور که از اسم ان ها مشخص است قابل حرکت نیستند و ثابت هستند.

بر خلاف پارتیشن های متحرک و برای حرکت دادن ها و یا جا به جایی محل نصب

فقط باید از افرادی که در این کار تخصص دارند کمک گرفت.

پارتیشن دوجداره ام دی اف

اگر به دنبال سفارش پارتیشن اداری با قیمت به صرفه تر و ارزان تر هستید

پارتیشن های اداری با جنس ام دی اف می تواند مورد خوبی برای انتخاب باشد.البته باید این مورد را در نظر گرفت که

ارزان بودن قیمت ان ها به دلیل پایین بودن کیفیت این مدل از پارتیشن ها نیست.

بلکه به دلیل حمل نقل راحت ان ها وابزار خور بودن ان ها و هم چنین توانایی

سمباده زنی و ماشین کاری بر روی این نوع از پارتیشن ها بسیار راحت است.

برای نصب پارتیشن های اداری باید حتما افرادی این کار را انجام دهند که در ان مهارت لازم را دارند.

از جمله ابزاری که برای  نصب پارتیشن ها استفاده می شود

می توان به دریل های برقی و دریل های شارژی و دریل هملتی وعمودبر

و دستگاه پمپ باد و جعبه ابزار ودستگاه تیلوپانچ اسمایپ اشاره کرد.

امیدواریم با خواندن این مقاله به پرسش های ذهن خود پاسخ داده باشید همچنین می توانید برای سفارش مدل های متنوع لینک را دنبال کنید.

تیم نیکان چون با ارائه بهترین متریال و کیفیت پارتیشن اداری موجود در بازار سعی بر این دارد

تا نظر مشتریان سخت پسند و دقیق را به خود جلب کند.

قیمت مناسب و کیفیت خوب پارتیشن اداری را از نیکان چون بخواهید. شماره تماس: 09124737864-09306959770

 

چه امتیازی می دهید ؟

هیچ دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.